الو مارک ویپ

ارائه راهکاری های یکپارچه مرکز تماس ویپ سانترال استریسک

الو مارک ویپ

ارائه راهکاری های یکپارچه مرکز تماس ویپ سانترال استریسک

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان عزیز

امروز قصد دارم تا یک مقایسه در مورد سانترال و مرکز تماس ویپ برای شما عزیزان بنویسم. در زیر مفصل مقایسه ویپ و سانترال را مطالعه نمایید.


  • کابل کشی شبکه

یکی از مزایای  بسیار کاربردی سیستم تلفنی VOIP اتصال آن به شبکه می باشد بدین ترتیب شما در سازمان خود دیگر نیازی به کابل کشی مجزا برای تلفن های سانترال خود ندارید و می توانید از کابل شبکه ای که به کامپیوتر خود متصل کرده اید به صورت اشتراکی برای تلفن خود نیز استفاده نمایید. می توانیم نتیجه بگیریم که در این صورت هزینه کابل کشی اختصاصی تلفن برای شما به صفر می رسد.


  • مقایسه قیمتی گوشی های تلفن

اگر در مقام مقایسه قیمتی بین گوشی های کاربری سانترال با گوشی های سیستم ویپ برآییم، می توانیم بگوییم که اختلاف قیمت بسیار اندک این گوشی ها هیچ برتری در این قسمت برای هر دو تکنولوژی ایجاد نمی نماید.

  • تلفن های نرم افزاری ویندوزی

فناوری ویپ حتی برای سازمان هایی که نمی خواهند از ابتدا هزینه گزافی برای خرید تعداد بالای گوشی صرف نمایند نیز راه حل هایی را پیشنهاد می کند. شما می توانید به راحتی از نرم افزارهای رایگان که بر روی سیستم پرسنل شما نصب می شوند به همراه یک عدد هدفون استفاده نمایید. در این حالت می توانید تمامی ویژگی های که بر روی گوشی های تلفن وجود دارند را برروی نرم افزار مربوطه نیز داشته باشید بدون هیچگونه محدودیتی.

  • تلفن های نرم افزاری اندرویدی

سیستم عامل اندروید با توجه به پشتیبانی از پروتکل SIP بصورت پیش فرض، این امکان را به سازمان ها می دهد که پرسنل آنها تنها درصورت داشتن اینترنت پرسرعت در هر مکانی، داخلی های سازمانی خود را داشته باشند و به مانند زمانی که در محل سازمان حضور دارند کلیه امور خود را بدون هیچگونه محدودیتی پیگیری نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی